Od pomysłu do realizacji
Projekt zakładał event marketingowy, w którym retro busik zaaranżowany zostałby na mobilną kwiaciarnię, poruszającą się o ulicach Warszawy po określonych punktach. Celem akcji było zwiększenie świadomości marki, a zaangażowanych w nią były najsłynniejsze polskie instagramerki (m.in. Jessica Mercedes czy Julia Wieniawa).
Ok, mamy pomysł – czas na jego realizację. Z racji konieczności kompleksowej aranżacji auta i całościowej zmiany koloru stanęliśmy przed wyborem – znaleźć busika gotowego do takich zmian. Po tygodniu padła decyzja – jedziemy na całość! Szefo wsiadł w lawetę i pojechał aż do Gorzowa Wielkopolskiego po nowego busa – VW T2 z 1977 roku. Ale to był dopiero początek…
No bo wyobraźcie sobie – 3 tygodnie, a do zrobienia: rozłożenie busa, wyjęcie szyb, blacharka, skompletowanie części, ogarnięcie mechaniki, szlifowanie, nałożenie podkładu, lakieru, realizacja wnętrza… można wymieniać i wymieniać. Ale kto dałby radę jak nie my?
Tempo, tempo, tempo
Do projektu przystąpiliśmy z zawrotnym tempem. Szybko przetransportowaliśmy auto do warsztatu, gdzie w 2 dni rozłożyliśmy busika do części pierwszych. Tak przygotowane auto poddaliśmy dokładnym oględzinom w celu ustalenia dalszych prac. Po ustaleniu zakresu prac przystąpiliśmy do oczyszczania auta, pozbycia cię rdzy i pierwszych plac blacharskich.
Efekt
Końcowy efekt był jednak piorunujący – auto prezentowało się zjawiskowo. W ramach eventu mobilna kwiaciarnia zrobiła furorę na warszawskich ulicach, a sama kampania odniosła się szerokim echem wśród grupy docelowej firmy Westwing.
Busik będzie teraz systematycznie ulepszany – dostał już nowe koła, teraz czas na dopieszczanie elementów wnętrza, m.in. w postaci systemów audio.
Do zobaczenia na zlotach!