Reklamacje
Reklamacje dotyczące Towarów
- Sprzedający odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres e-mail: info@retrostacja.pl
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres „ul. V Poprzeczna 5, 04-611 Warszawa.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedający wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- W przypadku reklamacji towarów będących produktami mechanicznymi lub/i elektronicznymi Towar jest wysyłany przez Sklep bezpośrednio do producenta lub Klient jest informowany o konieczności wysyłki Towaru bezpośrednio do producenta, co może wydłużyć czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Klient będzie każdorazowo informowany o informacji otrzymanej przez Sklep od producenta.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług elektronicznych oferowanych przez Sprzedającego. Reklamacje można zgłaszać w drodze korespondencji elektronicznej na adres e-mail: info@retrostacja.pl
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedający wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Odpowiedź na złożoną reklamację zostanie przesłana w formie korespondencji elektronicznej, na adres e-mail Klienta, podany w treści reklamacji.